Lilypie Fifth Birthday tickers

4 Ağustos 2010 Çarşamba

Büyüyorum..

Biraz daha kilo aldım işte
Annem çok emmemi istiyor ama ben bir türlü sevemedim şu emziği


Annem beni sık sık güneşlenmeye çıkartıyor

Evimizin yakınındaki göl


Evimizin karşısındaki atlar

Doktor kontrolüne gidiyorum


Annem ve babam yogun gunler gecirirken bir muddet blogumu askiya almislardi..Bu arada beni de bir anaaneme bir babaanneme tasiyip durdu annem..cunku babam kalan islerini bitirmek icin Amerikada kalmisti..Neyse ki dun babama kavustuk.Bize inanilmaz guzel bir supriz yapti..Herkesi yabanciladigim bu donemde babami hic yabancilamadim..Onu cok ozlemisim..Bana valizler dolusu bir suru kiyafet getirmis..Ustelik beni gorur gormez sarildi, uzun uzun kokladi..Sanirim o da beni cok ozlemis....Allah bir daha bizi birbirimizden hic ayirmasin... ( Blogtaki fotolara kaldığımız yerden devam :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder