Lilypie Fifth Birthday tickers

27 Şubat 2011 Pazar

11.ayıda geride bıraktık

Annecim ve ben

Galata Koprusunde yuruyoruz..
Besiktasta biz saleplerimizi yudumlarken, Zeynep Sude'de misil misil uyurken..
Dunyalar tatlisi biricik kizim benim

Parkin mudavimlerindeniz :))
Prenses kizim benim..Poz da verirmiss
Cook yaramazim coook

Zeynep Sude bu ay 3 adim yurudu..Hiç beklemedigimiz bir anda yuruyunce haliyle ilk adimlarını videoya çekemedik..zaten arkası da gelmedi..Şu anda tay tay durmaya devam..heveslensin diye ellerini birakarak her kalktıgında ailecek alkış yapıyoruz..O da alıştı bu uygulamaya simdi alkışsız kalkmıyor bizim küçük hanım..
Bizim sıpotti ( babasının tabiriyle) istemediği şeylere kafasını sağa sola çevirip hayır yapıyor..Bu ay ki en favori hareketimiz..
-Zeynep Sude hadi gel buraya kızım
- Kafa bir sağa bir sola cık cık cık
-Hadi kızım şu son lokmayı da bitir lütfen
- Kafa bir sağa bir sola cık cık cık
div align="justify">..gibi...Bu ay alttan bir dişimiz daha geldi..Dişlerimiz oldu tam 8 tane..Dişler çıktıkça ağızda yemek biriktirme sorunumuzda kalkmaya başladı..Artık yiyecekleri daha rahat yiyebiliyor. Portakalı kabuğundan ısırıp sonrada ekşi tat gelince kendini ekşitiyor :)) Her hali ayrı bir alem bizim kızın.Sen bize bir armağansın canım kızım benim hem de en büyük armağan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder