Lilypie Fifth Birthday tickers

25 Nisan 2011 Pazartesi

Ananemlerde haftasonu

Dedem bana cilek yediriyor..Himm cok lezzetliymis..
Cilegin tadini aldim dedemin pesini birakirmiyim

Oturusuma bir bakin :))

Annemin gozunun icine baka baka tirmaniyorum iste merdivenleri :))

Annem merdivenden dusersem ne olur nasihati veriyor ama ben sadece bakiyorum...

Tamam anne bir daha yapmayacagim bak son basamaga kadar indim zaten


blockquote>Son zamanlarda hep bir hafta gecikmeli olarak yazmaya basladim bloga.Aman temizlik yapayim,aman zeynep sudeyi yikayalim,aman suraya da gidilecekti,aman su da yapilacakti falan seklinde hep kosturmaca.Bu aksamda esimle ortak bir arkadasimiza bebek gormeye gidiyoruz.bebek 5 aylk oldu biz ancak gidebiliyoruz :)) Neyse, gecen haftada annemlere gittik.Eskiden haftaici ugruyorduk ama bu aralar cok sik gidemiyoruz.Durum boyle olunca annenne dede ozluyor tabi bizim kuzuyu. Ama annemlerdeki merdivenler isi bozuyor malesef.Bazen unutuyor sorun olmuyor ama bazen de bir dadaniyor merdivenlere.oyle zevk aliyorki.bir bakmisim ben gidene kadar 5. merdivene ulasmis.yapma etmeden de anlamiyor.baska seylerle zar zor kandirip ikna ediyoruz.hergecen gun isimiz biraz daha zorlasiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder