Lilypie Fifth Birthday tickers

9 Nisan 2011 Cumartesi

Florya Sosyal Tesislerindeyiz




Yaklasik 2 hafta once gittigimiz Florya sosyal tesislerinden kareler.havalar bir guzel oluyor bir yagmurlu..Simdi ise Nisan ayinda kar bekleniyor..Ben yeter artik yaz gelsin istiyorum dedikce havalar bana muhalefet edip yagmuru kari toplayip getiriyor :)) Durum boyle olunca biraz gunesi gorunce atiyoruz kendimizi disariya.Zeynep Sude'de haftaici hergun evde oluyor..hem ona degisiklik oluyor hem de bize.Ista boyle gunesli bir gunde gittik tesislere..ben zaten eskiden beri cok severim Floryayi.Deniz kenarinda insanin ici aciliyor valla..Alan da genis.Zeynep Sude bol bol yurudu ama o kadar cok ilgisini ceken sey var ki etrafinda.etrafina bakmaktan onune bakamiyor yavrum..Dunyayi yeni yeni kesfediyor tipki salincak zevkini kesfettigi gibi..Daha onceleri sallandirir istedigim zaman alirdim..demekki cocuk birsey anlamiyormus da ben kendimi kizimi bindirdim diye telkin ediyormusum..Simdi indir bakalim indirebilirsen.. Salincaga, kaydiraga bindik.Alamiyoruz bir aglamak bir kiyamet hadi dedik aglamasin tahtiravelliye bindirelim..seneler sonra kizimizin hatrina bindik ama gene inmeye gelince inemedik..Mumkun degil kandiramiyoruz..1 saat boyunca park icin agladi Zeynep Sude. Inanamadim..Kizim buyumuste parktan zevk almaya baslamis :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder