Lilypie Fifth Birthday tickers

13 Nisan 2011 Çarşamba

Zeynep Sude ile oyle bir gecer ki zaman

Fıstığın enerjisine hayran kalmamak mümkün değil..Bitmek tükenmek bilmiyor.Bir saniye yerinde durmuyor.bir bakıyorsun orada bir bakıyorsun burada..Tabi bizde peşinde..Aman merdivenleri çıkmasın.,aman dolaplara elini sıkıştırmasın,aman bardağı kırmasın derken akşam yattığımız yeri bilemiyoruz valla..Bu yaramaza arkanda bile gözlerin olması lazım..geçen annemde 4 tane biblo kırmış..Diyorum en iyisi bir zarar defteri yapmak.Büyüyünce de eline tutuşturmak :)) Dayısının dediği gibi ne olacak sanki versem birer öpücük kondurup bütün borçlarını bir seferde temizleyecek.Bu tatlılık ,bu diller olduktan sonra..bir konuşuyorki görmeyin tercüman lazım anlamak için.. anlatıyor,anlatıyor ama anlayan yok kızımı :)) inşallah o günlerde gelecek zaten bu gidişle konuşmayı da erken sökecek.Son zamanlarda öğrendiklerine gelince; alo yapmaya başladı benim kızım.Zaten bizi konuşturmuyordu.elinde kimin telefonunu görse almak istiyor,biraz vermekte gecikince basıyor çığlığı.alıyor eline telefonu kulağının arkasına dayayıp alooo,alooo deyip duruyor.yerim onun alosunu bennnn..
Birde babannesi 2 gündür çalıştırıyordu.sonunda öğretmeyi başarmış.
-babannesinin gülü kim?
-Ihhh ( Elini göğsüne götürüp ben diyor)
Merdiven inmeyi,çıkmayı çok seviyor.Apartmanda birlikte inip çıkma egzersizleri yapıyoruz.bazen bizimki aceleci davranıp ikişer ikişer çıkmaya çalışıyorJ
Ayrıca adda merakımız var ki sormayın gitsin..kapılara gidip ad-da ad-da deyip duruyoruz..camdan baktırdığımız zaman 1 saatten aşağı camdan inemiyoruz..durum böyle olunca havalar güzel olduğu sürece yorgunluğuma aldırmadan işten gelir gelmez dışarı çıkarıyorum..kimi zaman parka götürüyorum,kimi zaman sahile deniz havası aldırmaya çalışıyorum,kimi zaman pisileri kovalıyoruz :)) Ama şansımıza havalar 1 gün güneşli ise 4 gün yağmurlu veya soğuk..Şu yaz bir gelse..
Zeynep Sude doğayı keşfetmeye,hayvanları tanımaya başladı..Pisileri çok seviyor..Hiç korku nedir bilmiyor.(bu konuda hiç annesine çekmemiş.iyiki de çekmemiş:) ) Elinle kedilere gel yapıyor,kovalıyor,yakalarsa kuyruğunu çekiyor..Bahçedeki kedilerin bir numaralı avcısı oldu..kediler kaçıyor bizimki kovalıyor.Kuşların havada olduğunu biliyor. Kuşlar nerde Zeynep Sude dediğin zaman havaya bakıyor yukarıda kuşları arıyor :)
Bu arada yeni bir oyuncak almayacağım diyorum dayanamayıp alıyorum 1saat sonra hevesi geçiyor bir daha yüzüne bakmıyor.geçen oyuncağını kendi seçsin diye oyuncakçıya birlikte gittik.yaşına uygun dört seçeneği önüne koydum.beğendiğini aldık ama sonuç aynı.ertesi gün bebek aldım oda öyle..ver eline kap kacak oynasın. Bakıyorum da açmalı kapamalı şeylerde daha güzel oynuyor.öyle bir oyuncakta bulamadım.anlaşılan kap kacağa devam..
İşte 13 aylık Zeynep sude şimdilik bunları yapıyor..Onunla birlikte bizde 13 aylık olduk tabi.Anne baba olmak böyle bir şey galiba..tekrardan konuşmayı,koşmayı,okumayı, yazmayı,bisiklete binmeyi,her şeyi baştan öğreneceğiz..o kaç yaşındaysa bizde o yaşta olacağız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder