Lilypie Fifth Birthday tickers

2 Haziran 2011 Perşembe

15 Aylık Zeynep Sudem

Kızım bugün itibariyle tam 15 aylık oldu. Gelişimi çok güzel maşallah ama bugünlerde çok keyifsiz yavrum. Dişlerinden mi huzursuzlanıyor bilemiyorum ama sürekli bir ağlama modunda. Alttan iki dişi patladı.Üst sağ azı dişi de geliyor.Sanırım bugünlerde beni çok arar oldu. Evde olduğum zamanlarda bütün ilgim ve programım Zeynep Sude 'ye odaklı ama bu hafta herkesin işi yogun.Zeynep sude bir annenne bir babanne dolaşıp duruyor. Pazartesi ve salı günü Zeynep Sude'ye annem baktı.Annemdeyken sürekli kapılara gidip adda deyip duruyormuş.Annemde giydirmiş parka götürmek istemiş ama son anda bizinmki altına doldurunca önce altını alayım sonra götürürüm demiş.Aman ne ağlamak annem diyor 10 dk orda burda altını değiştirmek zorunda kalmış.2 saat parkta kalmışlar.Dönüşlerine bende yetiştim. Elimden tutup beni istediği yere götürüyor.Parkın yolunu öğrenmiş oraya sürüklüyor.Zar zor içeri aldık.Akşam yine krizi tutunca parka götürdük.Bu aralar nöbetçi park bakıyoruz :)) Saat akşam 10.30 biz parkta Zeynep Sude'yi sallıyoruz.Dün babannesindeydi.Dünde çok huzursuzmuş.Hiçbirşey yememiş.Bir ara öyle bir ağlamış ki bir yeri mi ağrıyor diye endişe etmişler ve doktora götürmüşler.Doktor birşeyinin olmadığını söylemiş.Tek derdi gezmek yani:(( Nasıl baş edeceğiz bilmiyorum.Bir vesileyle kilosunu ve boyunu öğrenmiş olduk.10.500 kg ve 84 cm olmuş.Kilo hep aynı sürekli boyu uzuyor.2 ayda ancak 500 gr almış.Sürekli gittiğimiz doktor boyuna göre zayıf olduğunu söylemişti. Bu doktor normal demiş.Bugün yine annanesinde Zeynep Sude.Az önce aradım biraz daha keyifliymiş.Kahvaltı ediyorlarmış.En azından bugün yumurtasını yarılamış.Buna da şükür. Ne bileyim canım sıkılıyor alışık değilim ben böyle şeylere.Kızım iştahsız bir çocuk değildi. Herşeyi severek,iştahla yedi.Şimdi peyniri ağzına koymuyor.Zar zor kaşar veriyoruz.Allahtan salatalık ve domates var.Bayıla bayıla yiyiyor.O kadar çok seviyor ki bazen domatesin veya salatalığın tadını aldımı başka birşey yemiyor.Ihh ıhh bitirene kadar istiyor.Ekmeği de aynı şekilde arzuluyor.Alem bu kız..
Uykudan gülerek kalkmasını özledim.Birkaç gündür ağlayarak uyanıyor.İnşallah geçici bir dönemdir.Akşam eve geldiğimde uyuyor olsa bile onu öpmeden,kokusunu duymadan işime bakamıyorum. Haftasonlarının gelişini dört gözle bekliyorum.Sabahları evden çıkmak iyice zorlaştı.Artık herşeyin farkına varıyor,gideceğimi anlıyor.Sürekli kucağıma gelmek istiyor,yanımda olmak bana dokunmak istiyor.O öyle yapınca içim nasıl acıyor,hiç işe gidesim gelmiyor.Herşey onun geleceği için tabi.Güzel,rahat bir hayat yaşatabilmek için..Seni çok ama çok seviyorum canım kızım benim,herşeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder