Lilypie Fifth Birthday tickers

7 Kasım 2011 Pazartesi

Pepee koligiz :)

Pepee TRT Cocukta oynayan bir cizgi film.Muziklerini Kirac yapiyor.Ayrica cok ta egitici. Renkleri ve sayi saymayi, tuvalet egitimini gosteriyor, yoresel halk oyunlarimizi, kardes sevgisini ogretiyor..Ben de cok begeniyorum formatini ama yatip kalkip Pepee ci olunca isler biraz degisiyor.Bizimki gozunu aciyor Pepee diyor aksam yatana kadar.Bir de baska demeyi ogrenmis. Sikilinca baska deyip cevirmemizi istiyor. Televizyondaki bolumler bizi kesmez oldu. Bilgisayardan aciyoruz. Acmayinca basliyor aglamaya.Herseyi aglamakla yaptirmayi ogrenmesin diye bazen birakiyorum ama aglamanin sonu gelmiyor ki :( Butun bolumleri ezberledim artik.Sagolsun arkadaslarda bir bolum yapiyorlar 10 gun o bolumu yayinliyorlar. Bazen oyle bir an geliyor ki su pepeyi yapani bir bulursam deyip basliyorum cumleye.. Anlayacaginiz Pepeeci olduk ciktik.Allah bize bu Pepeeyle sabir versin diyorum baska birsey demiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder