Lilypie Fifth Birthday tickers

28 Ekim 2013 Pazartesi

Anaokuluna başladım


Evden çıkarken  :)
Okulu çok sevdim
Hiç ağlamadım
İsimlerimizi öğrenmek amacıyla boynumuza yaka kartları astılar
Annem,babam ve şımaran ben
  
Okulun açılış törenindeyken

Okuldan çıkarken 

Uyum süreci nedeniyle anaokulları bir hafta önce başladı diğer okullardan. Zaten yazdan beri okula gideceğini, yeni arkadaşlar edineceğini, öğretmeni olacağını Zeynep Sudeye bol bol anlatmıştık. O yüzden okula gideceği için çok heyecanlıydı. Okula alışmada hiç zorluk çekmedi. Sınıfta özgüvenli bir şekilde dolaşıyordu. Çok ağlayan çocuk olmasına rağmen Zeynep Sude hiç ağlamadı. İlk gün veliler sınıfta çocuklarla birlikte durdu. İkinci günü kapıda derken yavaş yavaş alıştırma başladılar. 2 hafta sabahtan öğlen 1e kadar sürdü eğitimi. Şimdi ise tam gün gidiyor ve çok memnunuz. Bir defa Zeynep Sude ağlamış, öğretmenine seslenmiş öğretmeni onu duymamış diye :) Okulda sinema salonuna gidiyorlar. Santranç,ingilizce,drama dersleri alıyorlar. Bir sürü faaliyet yapıyorlar. Zeynep Sude en çok parmak boyası ile kum yapıştırma etkinliğini sevmiş. İngilizcede ilk öğrendiği kelime hello oldu. Müzik odasında bir sürü şarkı öğrenmiş. Eve her geldiğinde bize öğrendiği yeni şarkıları söylüyor. İlk günler biraz itekleme ve paylaşmama gibi sıkıntılar olsa da şu anda bunların hepsi aşıldı. Bir de çantasını kaybolacak diye dolaba koymuyordu. Allahtan bu konuyu da konuşarak hallettik. Öğretmeni Zeynep Sudenin algılamasının çok iyi olduğunu ve istediği zaman öğretilen şeyi çok kolay aldığını, sorulan sorulara net ve doğru cevaplar verdiğini ve bu konuda bizi tebrik ettiğini söyledi. Bir anne için bunları duymak çok gurur verici. Allah biliyor ya ben, veli görüşmesinde yine kurallarla ilgili sıkıntıları konuşacağımızı sanıyordum :) Böylelikle anaokuluyla birlikte okul sayfası açılmış bulunuyor. Başarıların daim olsun annecim.Seni çok seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder