Lilypie Fifth Birthday tickers

4 Ocak 2014 Cumartesi

Geçmek bilmeyen öksürük

Uzun zamandır öksürüyo zeynep sude. doktora götürüyoruz ciğerlerinde hiçbirşey yok maşallah.. ama ilaç kullanmamıza rağmen geçmiyor. hiç mi azalma olmaz birazcık. doktora göre boğazında balgam vardır onu çıkarmak için sürekli öksürür diyor. balgam sökücü verdi ama ben çok öksürttüğü için onu fazla kullanmadım. aslında tam tersi olur ama zeynep sude uyurken iyi arada gıcık geliyor çocuğu mahvediyor.en son acaba dinlenemediği için mi geçmiyor diye düşündüm ve 2 gün okula göndermedim.bir gün ben de onunla birlikte işe gitmedim. bu fotoğrafta o gün ayağımda uyuduktan sonra çekildi. bir gün babanesi baktı.sonrasında haftasonu da girdi zaten..bozanın öksürüğe iyi geldiğini duydum.kimi alerjik olabilir diyo.en son internette soğan bal kürü okudum.şimdi onu deniyorum.sanki ilk defa bu biraz iyi geldi bakalım.inşallah şifa olur yavruma..hala çok hareketli hasta gibi değil ama öksürüğünün geçmemesi canımı sıkıyor işte.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder