Lilypie Fifth Birthday tickers

13 Şubat 2014 Perşembe

Bana yavrum deme :)

Anne: Zeynep Sude hadi kalk yavrum bak okula geç kalacaksın...
Z.Sude: Bana yavrum deme
Anne: Ne diyeyim peki?
Z.Sude: Bana prensesim de, barbiem de :)
****
Son zamanlarda favori şarkısı Barış Manconun yaz dostumdur..
Yaz tahtaya bir daha
Tut defteri kipatı
Sarı çizmeli memmet ağa
Bir gün öder hesabı :)
*****
Babasının ağzından Zeynep sude kötü bir cümle öğrenmiştir. Babası yanlışından dönmeye çalışır.
Z.Sude: Babanın ağzına tüküreyim :(
Baba: Zeynep Sude çok ayıp hiç öyle denir mi? Hiç yakıştımı ağzına?
Z.Sude: Sen de söylüyorsun baba.
Baba: Ben çok sinirlenmiştim ondan söyledim, sen söyleme
Z.Sude: Ben de sinirlendiğim için söyledim baba....laf yetişmez, bir daha söylenirse ağzına acı biber sürüleceği söylenir.
*****
Kardeş isteği başlar...
Z.Sude: Anne benim kardeşim olunca ismini Alya koyalım
Anne: Ama senin bir kerdeşin yok Zeynep Sude
Z.Sude: Var var senin karnında
Anne: ???
*****
Boyadıkları resim sonrası Z.Sude ile geçen diyalogu öğretmeni eve yollar.
Öğretmen: Fil mutlu mu Z.Sude?
Z.Sude: Evet
Öğretmen: Neden peki?
Z.Sude: Annesi var diye..
******
Bir mağazada ilk defa pembe bir etek için ağladı.
 ******
Bak ben dudağımı bükersem sen üzülürsün...(Anneyi nasıl kullandığını anlatan iyi bir cümle)
******
Z.Sude: Anne sen bugün az çalış tamam mı?
Anne: Neden kızım?
Z.Sude: Ben öğlen ağlıcam da sen gelip beni al diye çok çalışırsan alamazsın..
Anne: Zeynep Sude hiç ağlamak üzerine pazarlık yapılır mı kızım?
Z.Sude: Tamam tamam çok çalış :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder