Lilypie Fifth Birthday tickers

8 Temmuz 2011 Cuma

Ben de tatil istiyorum...

Havaların ısınmasıyla birlikte tatile gitme damarlarım iyice debreşti :)) Malesef bu sene işe yeni başladığımdan 1 seneyi doldurana kadar izin kullanamıyorum. O da Ekim ayına denk geliyor. Bu durumu biliyorduk ve bu yüzden hiçbir yere rezarvasyon yaptırmamıştık.Bu sene Ramazanın ağustosa gelmesiyle birlikte temmuz ayı için tüm oteller full çekiyor.Benim rapor almamdaki kararsızlığım, süre kısıtlığı nedeniyle gidelecek yerin uzaklığı, zeynep sudeyle yolculuğun nasıl geçeceğinden emin olunamaması gibi nedenlerle de bu güne kadar geldik.Oysa ki belki biryerlere kaçarız diye kızıma bikini bile almıştım.Sağlık olsun tabi ama yoğun bir kış döneminin ardından rahat,huzurlu bir tatil olsaydı fenamı olurdu yani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder