Lilypie Fifth Birthday tickers

11 Temmuz 2011 Pazartesi

İstanbul' da yaz

Bu fotoğraf zevk çığlıkları attığım bir anda annem tarafından çekildi :))
Bu bebeği Buse ablam hediye etti.
Salıncağa bindim mi kolay ayrılamıyorum.Saattlerce sallansam doyamıyorum.
Gönlümce koşuyorum


Bizim arabamız

Balık krakeri çok seviyorum.Artık paketinden kendim çıkarıp yiyebiliyorum.

Bir dakika yerimde duramıyorum malesef üzgünüm baba
Babam,öpücüklerim ve ben
Yaramazmıyım eveeeet
Babam benimle baş edemeyince çareyi omuzlerına almakta buldu :))
Canım annem

İstanbul'da sıcaklık hergeçen gün artıyor.Geçen hafta 30 derecedeydi.Bu hafta 35 dereceye ulaşacak diyorlar.Bu sıcakta hiçbirşey yapamıyoruz.Bir ara Zeynep Sude'yi sitedeki parka çıkarayım dedim ama gitmemizle gelmemiz bir oldu.Her yer yanıyor.Zeynep Sude'yi güneş çarpar diye korktum.Akşam Florya'ya götürdük sonra.Zaten bu ara en sık gittiğimiz iki yer. Sitedeki park ve Florya tesisleri.Tesislerin geniş ve uzun bir sahili var.Zeynep Sude'yi salıyorum. Oraya buraya koşturup duruyor.İçinde parkta var.İsterse sallandırıyoruz.Deniz kenarında olduğu için temiz havayı da alıyor.Arabaya koyar koymaz kafa gidiyor sonra.Sonuç olarak o da mutlu oluyor bizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder