Lilypie Fifth Birthday tickers

9 Ocak 2014 Perşembe

4'e 2 kala

Kestirmeye kıyamadığım saçlarıyla
 Ödevlerini yaparken

Ali baba ve 40 haramiler tiyatro oyunun başlamasını beklerken 
Babasının şapkası da çok yakışıyor fıstığıma
2 ay sonra 4 yaşında olucam hala banyoda ağlıyorum :(
NOT1: Annesine çok yardım eder oldu kuzum..Ben etrafı toplamaya başladığımda o da kendi dağıttıklraını toplyor. Toplarken de "annecim ben sana hep yardım ederim. Sen ne zaman yardım istesen ben hep yaparım.Yardım ettiğim için çok çalışkan oldum. Ben yardımsever bir çocuğum" der sonra da topladıklarını gösterip ben den iltifat bekliyor :)
NOT2: Bazen Zeynep Sude bana şunu getirimisin diyorum. Öffleyerek gidiyo...:)
NOT3: Sürekli annecim ben seni çok seviyorum diyor..Annesinin yağlarını eritiyor. Geçen babası okuldan almış eve getirmiş. İçeri girince " prenses kızın kraliçe annesi nerdesiiiin" diye seslendi. Annesi yicek onu haberi yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder