Lilypie Fifth Birthday tickers

9 Ocak 2014 Perşembe

Uğur böceğim



Yılbaşında okul genelinde kostümlü parti yaptı okul idaresi. O gün tüm çocuklar kostümlerini giyerek okula geldi. Zeynep Sude o hafta ateşli bir hastalık geçirdiği için çok kostüm derdine düşmemiştik. Baktık öğretmenler ısrar ediyor soluğu Eminönün de aldık. O kadar kalabalıktı ki hiçbirşey bulamayacağımızı düşünmeye başlamıştım. Tam o sırada kostümlerin satıldığı bir mağaza bulduk. Prenses ve uğurböceği kostümü vardı. Biz de uğurböceğini aldık. Eteğin altındaki tül o kadar inceydi ki içine ekstradan yine tül aldık ve babannemiz içine bir güzel dikti. Zeynep Sude bayıldı. Tüm gün uç uç böceğim şarkısını söyledi. Okulda gözlerinin içi gülüyordu. Tüm arkadaşlarına ben uğur böceği oldum diyordu. Tabi birde yılbaşı çekilişi vardı sınıflarında. Zeynep Sude ye siyah bir tayt ile bir tişört almışlar. Zeynep sude de arkadaşına polis arabası aldı :) Bu sene böyle son dakikaya geldi ama seneye inşallah daha özenicem bu kostüm işine.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder